пятница, 4 мая 2018 г.




Багато сучасних HR та роботодавців жаліються, що українська молодь є абсолютно аморфною і нічим не цікавиться. Молодь же, у свою чергу, каже : «Я боюся шукати роботу. Тим паче на неї виходити. Раптом виявиться, що я ні на що не здатен\на. І що я тоді робити буду?».

Страх осоромитися – це нормально. Відчуття дискомфорту у новому колективі теж. Але сидіти вічно вдома – неможна. Саме тому, ми підготували для вас декілька правил, які допоможуть вам побороти свій страх.

1. Перед тим, як почати боятися осоромитися, скажи собі: «Я молодий спеціаліст. Це нормально, що перший час я буду робити помилки. Соромитися варто буде через декілька місяців, якщо я продовжу помилятися.

2. Для тих, хто переживає занадто є також чудовий варіант: Наставник. Це абсолютно нормально, коли до нового працівника у компанії прикріпляють куратора чи наставника, який протягом декількох місяців буде не тільки давати тобі основні практичні навички, ай виправляти твої помилки.

3. Підготуй план Б. Дуже рідко трапляється так, що молода людина бачить себе тільки на одній посаді. Найчастіше молодь хоче побути і барменом, і менеджером і продажником. Обери декілька професій у свої сфері, та склади чіткий план, коли і як ті зможеш спробувати себе на цій позиції.

4. Не зациклюйся не зарплатні. Молоді спеціалісти отримують мало – так завжди було. Звертай свою увагу на досвід який можеш отримати.

І на останок.  Робота – це лише частина твого життя. Тому не варто зациклюватися на негативі, головне розвиватися та самоудосконалюватися, а омріяна посада – це лише справа часу.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації